Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Grčka - mržnja, otpor i popuštanje

Komentari (41) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 15 jul 2015 23:36
Bojan Pristina
Drugi važan razlog zbog koga je Cipras rešio da ne prihvati frontalni sukob očigledno leži u činjenici da mu je potrebno vreme da bi se suštinski preuzele državne institucije,

Ne poznajem toliko grcku scenu i njene aktere da bih nesto oko Ciprsa mogo sa asolutnom sigurnoscu da tvrim.

Ali iz svega sto je do nas docurelo, meni se cini da je ovo u pitanju - osim revolucijom, nije moguce jedan sisetem promeniti u kratkom roku. A revolucija je uvek samo ono iznudjeno poslednje resenje.

Podjimo samo od Srbije, koja je i zakonski i istitucijalno ali i personalno-kroz ljude stavljena u funkciju svog unistenja, gde su na mnogim sistemskim pozicijama ljudi koji svesno rade svoj prljavi posao sa punim zarom.

Sta bi nama znacilo da naspram te masinerije samo u jednom trenutku dobijemo premijera kao Grci kojima jos i Damaklov mac visi nad glavom.
Preporuke:
94
3
2 sreda, 15 jul 2015 23:46
Ana
Hvala gospodinu Pavlovicu. Neko se moze sloziti sa njim, neko ne, najbitnije je da imamo priliku da cujemo stavove koji se razlikuju od dominantnih. Hvala nspm!
Preporuke:
95
1
3 četvrtak, 16 jul 2015 00:04
polemika
varufakis musko, ima petlju,iz dobre porodice,hrabar ,profesor...cipras mi bio sumnjiv od pocetka cim se druzio sa vulinom i smeje kao alek, politikant...ali grci nisu srbi,ne moze da prodje varijanata recikliranih radikala toma alek i da narod glasa za njih kao mi...bog cuva heladu
Preporuke:
57
16
4 četvrtak, 16 jul 2015 00:32
Ben
Cipras jednostavno nije dorastao situaciji. Tačka.
Preporuke:
44
18
5 četvrtak, 16 jul 2015 06:09
Marko Gay
Problem je sto srpska sirotinja letuje u Grckoj sasvim pristojno, na lepom delu obale, i zbog toga je dosta arogantna.

Razlog je sto im u cenu smestaja u Grckoj uopste nije uracunat porez na nepokretnost ni drugi porezi. Jer nikakve poreze grcki domacini nisu placali.

E to necemo dozvoliti: Grcka ce bankama morati da placa, pa ce te pare putem poreza oteti od vlasnika apartmana i hotela, a ovi ce ojadjeni morati da uzmu te pare od Srba.
Preporuke:
20
64
6 četvrtak, 16 jul 2015 06:36
Radovan
Ja uporno tvrdim od pobede Sirize na izborima, da su Švabe (eu) pukle, sudeći po komentarima u poslednja dva, tri dana, malo ko deli ovakvo mišljenje. Svi tvrde da je Cipras pukao.
Gospodinu Pavloviću, hvala na veoma lepo razjašnjenom viđenju stanja.
Preporuke:
64
6
7 četvrtak, 16 jul 2015 08:00
Goran Stanković
UPDATE: THIS LETTER CRASHED ON THE SITE TONIGHT (15/12) WITH 2.5 MILLION READERS. WE HAVE RE-POSTED IT HERE.

AN OPEN LETTER TO THE AUSTRALIAN PEOPLE:
Šao mi je, ne znam link, ja sam posredno video ovo pismo. Ovaj svet, definitivno, mora pronaći novu meru SMISLA, jer, novac očigledno to više nije. Sistem banaka i manipulativnih medija, korumpiranih političara koje INSTALIRAŠ baš tim prljavim novcem, kao gumicom, brišu sav trud poštenog sveta da živi normalno. Od svog rada.
Preporuke:
42
2
8 četvrtak, 16 jul 2015 08:08
Dunja
Grčki premijer je krenuo u borbu, da su trenutno u povlačenju pred Nemcima, vidi se i iz priznavanja Kosova/tek sad/koje me je razočaralo, ALI...mislim da ovaj tekst Pavlovića daje pravac za razmišljanje, ako umemo da kažemo "ali...."
Preporuke:
36
4
9 četvrtak, 16 jul 2015 08:53
s
Vezano za prethodni Brankov tekst imam pitanje-u čemu je pa sad razlika izmedju Vučića i Ciprasa? I jedan i drugi "kupuju vreme" maltretirajući svoje gradjane.
Preporuke:
40
14
10 četvrtak, 16 jul 2015 09:34
Spiridon
Naime pod jedan u Sirizi je masovno zavrtanje ruku da se ne talasa i ne priča protiv sporazuma a mnogi lokalni odbori se otvoreno bune. Pod dva Cipras je proigrao poverenje naroda i ma šta nameštene 72% Grka za sporazum ankete govorile on će ga vrlo teško povratiti. Pod tri ljudi su besni i masa njih priča da im je svega preko glave i da neće da plaćaju ovaj harač od novih poreza tako da će Gregzit opet da zakuca na vrata za godinu ili dve samo deset puta gori i sa jače stegnutom omčom oko vrata. Eh da kao kuriozitet grčka varijanta Zorana Vazduplohova Babića iz Nea Demokratije Adonis Georgiadis političar sa kojim se ubedljivo najviše sprdaju u Grčkoj, jedan od NATO-EU neoliberalnih talibana je juče Varufakisa u skupštinskoj raspravi nazvao Soroševim agentom!?! Tako da je ovdljšnji neobrazovani polusvet koji veruje u te Treće oko izmišljotinje sebi konačno našao i više nego odgovarajuću podršku. Boljeg teško da su mogli naći...
Preporuke:
29
7
11 četvrtak, 16 jul 2015 10:53
Primorac
Neki su se ovdje toliko identifikovali sa Merkelovom i Šojbleom da su počeli zamišljati kao da su oni kreditori: "To nećemo dozvoliti"! Zanimljivo je kako je toj drugosrbijanskoj menažeriji drago sve što je tuđe i okupatorsko, a mrsko sve što je naše i tradicionalno! Čak i između Grka i Njemaca oni se "nepogrešivo" opredjeljuju za naše vječite okupatore i neprijatelje nasuprot tradicionalnih prijatelja! Jezivo je kakav je to izopačeni "tok svijesti"!
Preporuke:
51
4
12 četvrtak, 16 jul 2015 11:00
ser joška
u čemu je pa sad razlika izmedju Vučića i Ciprasa?

joooooooj Booože ima li te?
Preporuke:
29
9
13 četvrtak, 16 jul 2015 11:09
Saša
U čitavoj ovoj priči najmanje je bitno da li je Cipras dorastao situaciji ili nije .

Glavni problem je da li su Grci dorasli situaciji ili nisu .

Od dolaska na vlast Sirize ja uporno ponavljam da ne treba imati velika očekivanja ali da mogu i pozitivno da iznenade .

Suštinski je gospodin Pavlović potpuno u pravu što se tiče šire slike . A to je da je ovo EVROPSKA KRIZA a da su Grci samo vrh ledenog brijega .

Oni ne mogu da mrdnu iz trenutne situacije nezavisno od toga da li Cipras to želi ili može već jednostavno zbog toga što sami nisi svjesni kolosalnosti izbora i svih njegovih konsekvenci .

Isto kao i mi .

Vrištimo što nas Zapad ponižava a trčimo da uradimo sve samo da nam otvori nekakva poglavlja .

I Grci kukaju na štednju a hoće Euro i EU .

Očigledno je dok ne dodje do urušavanja projekta EU i promjene u nekoj od velikih država članica ovi mali mogu samo da pište i vrište osim ukoliko su spremni na krupne izazove od kojih se za sada boje .
Preporuke:
40
1
14 četvrtak, 16 jul 2015 11:11
Samo da ovaj naš deklamator papagajskih fraza ode
Vreme radi protiv Trojke, na čelu sa istorijskim dijalektičkim točkom, samo Šojble i Vučić misle da će ovaj zapadnjački isluženi društveni sistem trajati večno (pomenuo sam Vučiča da bih skrenuo čitaocu pažnju na ovo domaće zlo, mada ne verujem da je on svestan istorijskih i ekonomskih zakonitosti, ništa on ne zna, šarlatan). Ne mislim na sveopštu svetsku revoluciju, ali spontana mirna pobuna, pobuna sama od sebe, sasvim je izvesna, zato što ovi neokolonijalisti i neoliberalni kapitalisti neće jednog dana imati koga da pljačkaju jer će ih sopstvena halapljivost dokinuti i ukloniti sa Zemlje, kao kad su dinosaurusi, pošto su proždrali sve šume i biljke na planeti, izumrli jer više nisu imali šta da brste. Socijalizam na putu ka komunizmu bio je teorijski i životni promašaj, ali možda bi društveno uređenje koje bismo uslovno nazvali socijalistički kapitalizam imalo smisla, kao realna nada na putu ka humanom društvu i zemaljskoj pravdi kojoj, pored neizvesne nebeske, težimo.
Preporuke:
31
2
15 četvrtak, 16 jul 2015 11:15
Slavka Moravka
Hvala g. Pavloviću na ovom tekstu, nisam ni mislila da je Cipras "poražen", "kupljen" itd. ali mi je ovaj tekst baš bio dragocen! Dakle, Cipras je izvukao jednu ciglu iz gradjevine "trojke", i ta će rupa od sada samo da se širi! (Dunja, Grčka nije priznala Kosovo, niti će, a podržava članstvo Kosova u medjunarodnim organizacijama BAŠ KAO I MI!)
Preporuke:
43
2
16 četvrtak, 16 jul 2015 11:28
Aleksa
Pozdravljam pisanje autora u smeru nade.
Jasno je, da su predviđanja često nezahvalna;
jedno su namere i planovi, a dolazi do nečeg drugog.
Važno je da je pukotina u sistemu napravljena, nek se širi.
Uveren sam da grčki narod ima podršku Rusije i drugih suverenih država, a moguće je i da su sa Moskvom u stalnom "šahovskom" kontaktu.
Pod čijim vođstvom će narod da ide ka oslobođenju, okolnosti će o tome da odluče.
Slažem se sa autorom da pokret otpora "robovlasnicima" treba da ima kontrolu nad političkim institucijama,
jer tada i veći izvansistemski bunt u narodu protiv stranih centara moći može da se razvije sa manjim rizokom od gušenja i građanskog rata koji nije nerealna pretnja.
Strpljenja, treba čuvati živote. Neke stvari ne mogu prebrzo da se odvijaju.
Stvarnost pruža otpor, ovde je on ogroman. Oni koji misle da se stvari mogu menjati preko noći ili se kreću u svetu ideja ili nikad nisu nešto veliko gradili u životu.
Sila je u solidarnom narodu.
Grčka se umiriti ne može!
Preporuke:
29
3
17 četvrtak, 16 jul 2015 11:29
Jasna Simonovic
Šta mu bi da (odjednom) prizna Kosovo? Je l morao zbog novca?
Preporuke:
10
28
18 četvrtak, 16 jul 2015 11:37
LIBERAL
Pavlovićev tekst je OK.

Mada, brzina kojom je Tsipras preveslao Grke pokazuje da korporativna EU i dalje drži sve pod kontrolom.

Na primjeru Grčke testirani su i dometi populista i to je veoma važno pred sljedeće događaje koje i Pavlović pominje na Mediteranu.

Varufakis je upravo osoba upravo tih krugova i zato ga možda i čuvaju.

Zemlje Mediterana su gotovo bez alternative dovele sebe u vazalni položaj u odnosu na SAD i EU korporaciju pa je i Grčka pokazala sa kojom lakoćom se zemlja može kontrolisano zapaliti.

Jasno je da u tome najviše gube stanovnici tih zemalja koji svjesno ili ne izglasavaju sve što im se ponudi (nekada direktni a nekada uvijeni proizvodi zapadnih centara).
Preporuke:
19
9
19 četvrtak, 16 jul 2015 11:40
slob
Interesantan osvrt na krizu u Grckoj.
Mislim da datum odlucujuce bitke ne bira Cipras samo,trojka nece takodje sedeti skrstenih ruku.
Pocetna pozicija Grcke za godinu , dve nece biti kao sada,nepoznanica je velika sta ce tada biti u Grckoj i u Juznoj Evropi.Kockanje sa mestom i datumom Grckoj moze doneti saveznike ali moze se desiti da taj sukob sa bankama bude odlogan duze godina sa sve vecim posledicama,siromastvom,budzetom koji nema sredstava za vojsku,geopoliticke igre u nastajanju.
Licno mislim da je mozda bolje bilo sada krenuti u monetarni sukob i traziti i cekati na saveznike,nego posluziti kao ogledni kunic za moguce izbore u Spaniji,Portugaliji i dr.
Preporuke:
17
1
20 četvrtak, 16 jul 2015 11:41
jbgbgd
Još jedna odlična analiza Branka Pavlovića za sve koji znaju da čitaju i misle svojom glavom!
Preporuke:
27
3
21 četvrtak, 16 jul 2015 11:41
Iz Atine
Bravo, gospodine Pavloviću! I opet bravo!
Nema mjesta malodušnosti i razočaranosti. Borba je upravo počela, treba čuvati snagu i mir. Njemačka je neprijatelj i to je sada svima jasno. Nije bitno što sve okreću protiv Ciprasa. Sve se zna i sve je kristalno jasno, upravo zato što je Cipras sve objelodanio. Varufakis je iznio okolnosti pod kakvim su pregovori vođeni, raskrinkali su eurogrup bandu, pokazali put I dokazali da u EU nema demokratije. To sve prosječnom stanovniku EU nije bilo poznato.
Šta će se dalje zbiti je i do ostalih naroda. Grci će nastaviti da pružaju otpor.
Zaboravite na podjele desnica, ljevica. Sada postoji samo korumpirana stara vlast upletena u malverzacije sa Njemačkom, i pošteni i još uvijek neukaljani dio političara i građanstva koji je spreman da se bori. Isto važi i za Srbiju.
Idemo dalje!Predaje nema.
Preporuke:
40
3
22 četvrtak, 16 jul 2015 11:43
gavrilo
ko bi rekao na kraju CIPRAS postade AV,AV,AV!
Preporuke:
12
23
23 četvrtak, 16 jul 2015 11:49
Saša
A što se glavne teme tiče, za sve one koji žele raspad EU nije se moglo desiti ništa bolje od ovoga.

Jednostavno, torpedovan brod ide dalje a voda i dalje prodire u njega.

Grci nisu sišli u čamac za spašavanje, za sada , a ostaju balast na brodu, kao i svi drugi, voda i dalje ulazi a pumpe nemaju kapacitet da je izbace.

Male države se boje da napuste ovaj projekat jer je to samo po sebi za njih velika neizvjesnost a pogotovo kada vas veliki u tome još sabotiraju.

Očigledno je da Njemačka, kao kapetan broda, ima punu svijest o situaciji ali je vlasnik broda, SAD, sputava da uradi ono što smatra najracionalnijim, za nju, za ostale ne brine što je osobina svih a ne samo nje.

Što se tiče tajminga tu je gospodin Pavlović veoma tačan, SAD i Rusi su još prije desetak godina imali zvanične analize svojih službi da izmedju 2017 i 2020 više ne vide EU.

Tako, bježanija sa broda će tek da uslijedi a mislim da će mo prije vidjeti njemačku marku nego grčku drahmu.
Preporuke:
26
2
24 četvrtak, 16 jul 2015 12:40
Konobar
Kapitalizam nestaje kapitalisti opstaju.''Nekada tenkovi sada banke''. Tačka.
Preporuke:
23
1
25 četvrtak, 16 jul 2015 12:59
Svetislav Kostić
Baciti samo jedan pogled na fotografiju fizički retardinalog Šojbela i posebno Merkelove sa jednim izrazom lica koje mnogo govori i sve torture protiv Grčke razjašnjava.
Preporuke:
17
4
26 četvrtak, 16 jul 2015 13:00
robokap
Ovo se u stvari ponavlja scenario iz 2008 iz SAD.Spsavamo banke,loše kredite ,korumpirane političare,nezajažljive kapitaliste,korumpirane bankare a ceh će platiti mali i sitan čovek.Krčag ide na vodu dok se ne razbije.e sad je pitanje da li će pući kod Grčke.Mislim da neće.Suviše su mali i sitni ali Španija i Italija su mnogo veći zalogaji za Šojblea i Merkelovu.Uglavnom EU je bivša Jugoslavija iz 1989. E sad dal će da se ovo završi kao kod nas """SA PEVANjEM I PUCANjEM"""" ili mirno vreme će pokazati ali su Ogromne turbulencije neminovne-Štampanje papirića bez pokrića ne može da traje UNEDOGLED:
Preporuke:
21
1
27 četvrtak, 16 jul 2015 13:03
A onda je baron Minhauzen uzjao đule i s vaučerom stigao u banju
Vrelo je leto, manimo se komentarisanja, prošao jutros onamo-namo, tamo gde bi trebalo da nikne BG na H2O, "nićeg nema", a poslednje što je Jusein Bolt, najbrži premijer na planeti, rekao bilo je da radovi počinju krajem avgusta. Zato predlažen da svi, na čelu sa penzionerima, izađemo sutra na gradilište i pripremimo teren, dopremimo građevinski materijal (cigle, cement, gvožđe, kreč, mermer, granit, drvo, farbu, kotlove za parno grejanje na američke škriljce, cevi za odvod fekalija, cevi za dovod kisele vode iz naših banja, kade za uzgoj morskih plodova... jer rokovi se bliže a Jusein Bolt rekao he da će najviša kula, srbska "buč kalifa" biti završena krajem 2016. godine. Da li je moguće da niko više ne pomenje BG na H2O? Pre tri meseca rečeno je da kreće prodaja stanova i da je potražnja iznad očekivanja? Da li smo mi, koji smo ovo slušali i gledali, normalni, kad danas ćutimo o ovoj podvali?
Preporuke:
26
3
28 četvrtak, 16 jul 2015 17:08
ANALITIČAR
KO DIVLjA PO ATINI? Od 14 uhapšenih, nijedan Grk!

Od 14 osoba koje su sinoć uhapšene u Atini zbog divljanja na ulicama tokom protesta protiv odluka vlade Aleksisa Ciprasa, nijedna nije iz Grčke.


List „Katimarini“ navodi da su hapšeni učesnici nereda zbog bacanja molotovljevih koktela, napada na policiju, crtanja grafita…

Od 14 uhapšenih četvoro su Nemci, troje Poljaci, dvoje Francuzi, jedan Australijanac, jedan Ukrajinac, jedan Holanđanin i po jedan Italijan i Albanac!

Sinoć nešto pre pola deset grupa protestanata protiv odluka vlade da „kapitulira“ pred stranim kreditorima, počela je da divlja ulicama Atine. Bacane su zapaljive bombe, molotovljevi kokteli na centralnom gradskom trgu Sintagmi, napadana je policija, koja je, da bi zavela red, morala da koristi suzavac i da dovede specijalne snage.

Prema procenama policije, oko 12.500 ljudi je bilo na protestu.

Evo ko destabilizuje Grčku
Preporuke:
23
14
29 četvrtak, 16 jul 2015 22:13
DR POLITICKIH NAUKA @ jasna simonovic
u pravu si:STA MU BI DA U OGROMNO VELIKOJ KRIZI PRIZNAJE KOSOVO??STA MU BI DA PRIZNA HOMO-BRAKOVE?? STA MU BI DA NAPUNI SRBIJU SA MUSLIMANSKIM IZBEGLICAMA,MEDGU NJIMA RATNICI ID(da je pravi patriot gradio bi zid prema tursku)!!STA MU BI DA SAZIVA REFERENDUM,PA SE POSLE PAR DANA NE OVBAZIRE NA REZULTAT..STA MU BI DA POTPISE KATASTROFALNI DOGOVOR??STA MU BI DA SE NON STOP SMESKA DOK UNISTAVA GRCKI NAROD!!sve se moze ovjasniti:CIPRAS RADI ZA SOROSA I ONE IZNAD NJEGA..SVE STO RADI RADI PO NIJHOVOM NAREDGENJU!!rezultat do sad:USPESNO UNISTAVA GRCKI NAROD(bas ga briga)POMAZE DA SRBIJA UDGE U RAT USKORO PUNECI JE DGIHADISTIMA!trojanski je konj za racun NSP protiv EU,tj nemacke,sa ciljem da se evropa i evropske nacije jos vise uniste,tako da bi evropa postala muslimanska!!SOROS TO ZELI I NA TOME RADI!!CIPRAS I VERIFAKIS SU FOLIRANTI SVAKI NA SVOJ NACIN,vruce-ladno!!
Preporuke:
20
15
30 četvrtak, 16 jul 2015 22:32
Jasna
"Ali sta je mogao Cipras drugacije da uradi..."Mogao je da izadje iz Evrozone,Nemci su mu to nudili.
Ali jos malo demagogije nije na odmet.
Preporuke:
11
8
31 četvrtak, 16 jul 2015 23:02
Saša
@ Dr Političkih nauka
@ Jasna

Vaši komentari su potpuno na mjestu i drago mi je što zapažam da sve više ljudi objektivno sagledava ovu prevaru .

Grci su foliranti koji rade za evroatlantske gazde .

Uz njih bivša SFRJ je bila najveći saveznik SAD .

I nije to ništa nelegitimno svako bira svoj put samo što i oni kao i mi nikada nećemo da priznamo što radimo a krijemo se iza pravoslavlja , Rusije ...
Preporuke:
14
14
32 petak, 17 jul 2015 00:33
nn
Hvala g. Pavloviću na 5. oktobru!
Njegov doprinos padu diktatorskog režima je nemerljiv!
Preporuke:
8
14
33 petak, 17 jul 2015 04:17
Mda
Sve se radi smišljeno i sa planom a plan je stvaranje hroničnog ali kontrolisanog haosa koji vodi u depresiju i pokornost, čemu služe i oni koji kao Cipras ulivaju lažnu nadu narodu samo da bi mu iscrpili energiju za pravu pobunu i raskid sa pljačkaškim sistemom. Istom cilju služe i 'analitičari' koji pravdaju kvazilevičarske folirante kao što je Cipras imajući u vidu da umiruju sluđenu patriotsku scenu kod nas ma koliko ona bila mala.

@Analitičar, Da postoje snage van Grčke koje naizgled stvaraju haos ali one upravo služe da odvrate obične ljude od protesta a ne da nešto promene.

Dobro je Dr primetio da se u haosu provlače potezi kao puzajuće priznanje ztv Kosova od Grčke, agenda NSP o homoseksualnim brakovima i pohod migranata na Srbiju - od čega ništa nije slučajno.
Ipak sve će im se obiti o glavu na kraju i u Grčkoj i kod nas samo što će narod platiti cenu svojoj lakovernosti i odlaganju neminovnog.
Preporuke:
8
3
34 petak, 17 jul 2015 08:03
Hemus
Na temama o Grčkoj zapaženi su komentatori merkelisti & šojblisti, uz konstantu: cipras-soroševac!
Razradite malo teze,komentari su vam dosadni, jedne te iste fraze se sve učestalije ponavljaju.
Preporuke:
11
11
35 petak, 17 jul 2015 09:27
ser joška
"Od 14 uhapšenih četvoro su Nemci, troje Poljaci, dvoje Francuzi, jedan Australijanac, jedan Ukrajinac, jedan Holanđanin i po jedan Italijan i Albanac!


Prema procenama policije, oko 12.500 ljudi je bilo na protestu."
piše Katimerini (grčki Blic)
jesu i ovih 12 500 bili stranci?
Preporuke:
5
6
36 petak, 17 jul 2015 09:57
Hau jes nou
Za megatrendovske naprdnjačke kadrove/sendvičare sa zvezdicom ili bez nje:
Euro nije nemački već zajednički pa namaju Nemci šta kome nuditi (izlazak). Sad što trenutno imaju toljagu u ruci pa im se naprednjaci snishodljivo dive jer jedino jače poštuju dok bi po drugima rado gazili (to im je u prirodi, snishodljivo su rođeni, odrasli, a tako će i završiti), to im nije pomoglo ni ranije u istoriji pa neće ni ovaj put.
Preporuke:
16
8
37 petak, 17 jul 2015 20:17
Jaroslav
Grci vole evriće i to je cela priča. Sve druge priče o otporu su halucinacije komentatora. Što nisu izašli iz evra i EU.? Ko im brani?. E pad volite evriće zadužite se još malo i ostaćete bez ostrva. Švabe su hteli kolonije i zato je poginulo u dva rata 80 mil ljudi. MOžete misliti kolika je njihova želja za kolonijama.
Preporuke:
5
4
38 nedelja, 19 jul 2015 00:07
siniša
U jednom od poslednjih istupa Janisa Varufakisa dobili smo definiciju i Sirize i suštine poklušaja Sirize da nešto učini.

Varufakis je bio prvi koji je tačno definisao ko je "trojka" MMF, Svetske banke i Evropske banke. rekao je doslovce da su to finansijski globalni teroristi. To je istina i to je suština, a Siriza je pokušaj narodnog ustanka protiv tih globalnih zulumćara.

U detalje, ko je unutar Sirize čiji, ko je provokator, a ko istinski revolucionar i ko je istinski zainteresovan da pomogne i da možda i pogreši najmanje je važno. Ono što je važno i najvažnije, a što Pavlović ne vidi to je da je Siriza jedno razbijeno društvo. Razbijeno od viših sila.

I kao uvek u istoriji ništa neće biti od prestrojabvanja i nastavljanja u pet kolona.

Ali plamen pobune protiv globalnih terorista je upaljen i neki drugi ustanak u nekoj drugoj zemlji, možda u više drugih će uspeti kad se i drugi uslovi nameste.

Uglavnom borba se nastavlja.
Preporuke:
5
0
39 nedelja, 19 jul 2015 06:32
Bob
za pisca i posebno, Marko Gaya,

muka je živa, čak noćna mora, da se Grci dosete ko su im saveznici, a još gore, Rusi probude i shvate koja im je crkva.

Težak je to proces, ali ko zna, možda se dosete i jedni drugi.

Istorijski procesi su dugački... uspeh ruskih preobražaja zavisi samo od njihove sposobnosti da odbace bolesne fiksacije svojih krvavih neuspeha. Još jedno masovno klanje, čak i sa pobedom, je kraj Rusije. Vreme im je da počnu da cene ljudski život.
Preporuke:
3
3
40 ponedeljak, 20 jul 2015 00:27
zoran
Ocigledno ciprasa neko dobro savetuje.
Preporuke:
1
0
41 ponedeljak, 20 jul 2015 15:31
Sima
Kad vide Spanci kako su prosli Grci ima da glasaju za partiju koja podrzava najkrupniji kapital.
Preporuke:
0
2

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner